Книжарстване :)

Вчера имах неблагоразумието да отида до мола (сердикъ сентър) след работа. (да не си помисли някой нещо грешно аз не обичам моловете, но за съжаление са най-близките и удобни места с книжарници). Е след снощното ми посещение вече съм собственик на следните заглавия :

Terry Pratchett - Good Omens
Вярно че я прочетох на български вече, но мисля да се пробвам и на английски. Може да се окаже голяма лъжица за моята уста, но си е предизвикателство.

"Warcraft - Последният пазител"


Тази от доста време се каня да си я купя. Иска ми се да прочета цялата поредица. Историята на самата игра е много увличаща. Добре че не си позволявам да се забия WOWwiki-то за дълго време защото може да не може да ме измъкнете :)

Последната ми придобивка:
"Черен Хумор"

Хехе това последното мисля че ще ме разбие. Надявам се че някой няма да бъде разтроен в близко време, защото мисля да се заредя с много черен хумор :-D, а това определено не е за всеки.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Голота

Случайността на моя страна :)

:) :| :(